MoneybaggYoVEVO

MoneybaggYoVEVO

Video

Fikrlar

  1. Trevor Gayle

    Trevor Gayle

    4 soat oldin

    This joint is fire.real music from the heart

  2. WNM

    WNM

    5 soat oldin

    This song and “Clover Cage - Monster Cover” are the two songs keeping me sane through these tough times. I just want to send love to everyone and I want everyone to know things will get better. We are in this together......

  3. Jeffnae Bradley

    Jeffnae Bradley

    7 soat oldin

    City girls....yall rode the fuck outta that.."Dnt play with yung Miami hoe that's the other half of me"...Jt

  4. Baby Benz

    Baby Benz

    9 soat oldin

    Bru pooh nd big30 tooo fuckin hard 💯💪

  5. Jen Adams

    Jen Adams

    9 soat oldin

    LOVE U AND THIS ALWAYS.... CREATIVE LY DOING IT💯🥰

  6. jasmine hurd

    jasmine hurd

    11 soat oldin

    I’m still waiting on my time to meet Moneybagg one of these days 😫❤️

  7. josh Armstrong

    josh Armstrong

    11 soat oldin

    Bruh this shit 🔥🔥🔥

  8. Smoke in The air

    Smoke in The air

    11 soat oldin

    His flow is fire

  9. Roc Morris

    Roc Morris

    12 soat oldin

    💰 Yo keep doin yo thang Fam💯

  10. idk snow

    idk snow

    12 soat oldin

    🔥🔥🔥🔥🔥 🔥🔥🔥🔥🔥

  11. Tyre'll Holt

    Tyre'll Holt

    13 soat oldin

    The baby is the girl is and who lies❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

  12. heatherr xxx

    heatherr xxx

    13 soat oldin

    Frankinstin

  13. Honesty Long

    Honesty Long

    14 soat oldin

    123 ARIES

  14. Honesty Long

    Honesty Long

    14 soat oldin

    ARIES gang

  15. Brandon Chapman

    Brandon Chapman

    15 soat oldin

    everyone saying he one hit wonder wit said sum they was wrong

  16. G.B.E 2Mac

    G.B.E 2Mac

    15 soat oldin

    Got to keep Yo Enemies close _Most A All A My Friends iS #Ghost 🙏🏾#WeouTchea🇰🇳#869

  17. Tiffany Perry

    Tiffany Perry

    15 soat oldin

    Boss shit

  18. Shaniqua King

    Shaniqua King

    15 soat oldin

    💕💕💕💖💖💖💖💖❤❤

  19. Destiny Torgerson

    Destiny Torgerson

    15 soat oldin

    Are we not gonna talk about how hes got gloves on for weighing out dope😂

  20. Andre Norris

    Andre Norris

    15 soat oldin

    That boy dababy goin up☝☝👍

  21. ZION HAIOLA

    ZION HAIOLA

    15 soat oldin

    1:04 that shii hit different

  22. Christian mcgee

    Christian mcgee

    16 soat oldin

    money 💰 bag yo I wish I was you

  23. Yamaha R1

    Yamaha R1

    16 soat oldin

    I never let the fuckery get to me, this is not rapping this is mumbling with a flow this aint rap and all your noises are terrible, I love the guy but I cant stand his shit!!!!

  24. MsPdizzle08

    MsPdizzle08

    17 soat oldin

    The city girls sounds so good ♡

  25. Bird Boyd

    Bird Boyd

    19 soat oldin

    Best rapper

  26. Larry Cooper

    Larry Cooper

    20 soat oldin

    Moneybagg keep the music going $]$

  27. Eric Paul Thompson

    Eric Paul Thompson

    22 soat oldin

    Tired of rappers flashing cash and guns ending up dead

    • Sal Williams

      Sal Williams

      6 soat oldin

      It’s a music video bruh stfu

  28. Jermaine Cheek Jr

    Jermaine Cheek Jr

    Kun oldin

    wë âłł kñøw thë gïrłš čâmë hërë frøm tïk tøk ñø čâp😭😂

  29. Natalie Monique

    Natalie Monique

    Kun oldin

    The hook 😭⚡

  30. Dollie Mathis

    Dollie Mathis

    Kun oldin

    I know Foe miss his Mommy and Daddy being together 😄 cause as fans we sure do 😔

  31. Moses Carter

    Moses Carter

    Kun oldin

    Bumpin this Thanksgiving bruh!

  32. Roger Rabbit

    Roger Rabbit

    Kun oldin

    1 : 20 put Bagg in a video game scene

  33. Roger Rabbit

    Roger Rabbit

    Kun oldin

    Infered beam , it glow in the dark 😶

  34. KING HOT ON DA BLOCK .T

    KING HOT ON DA BLOCK .T

    Kun oldin

    uztop.info/my/video/o5d2oLKEibnbY5M

  35. Lupe Johnson

    Lupe Johnson

    Kun oldin

    I can’t lie this my shit

  36. Demond Givens

    Demond Givens

    Kun oldin

    🔥🔥🔥🔥🏋🏿🏋🏿🏋🏿🏋🏿🏋🏿🏋🏿🏋🏿

  37. Juliecia Slaughter

    Juliecia Slaughter

    Kun oldin

    🤑🤑🤯😱

  38. Taylor Edwards

    Taylor Edwards

    Kun oldin

    He didnt hit not one golf ball!

  39. Sierra Martinez

    Sierra Martinez

    Kun oldin

    Moneybagg is the best rapper 🔥

  40. Sierra Martinez

    Sierra Martinez

    Kun oldin

    This one is fire that I heard 🔥

  41. Sierra Martinez

    Sierra Martinez

    Kun oldin

    Fire 🔥🔥

  42. James Wilkins jr

    James Wilkins jr

    Kun oldin

    Memphis stand up proud of both of you keeping making them hits am proud to say am born and raised in Memphis

  43. Kakarot Goku

    Kakarot Goku

    Kun oldin

    City girls fucked up the flow

  44. Life with TT

    Life with TT

    Kun oldin

    Favvv song 🎶🦋💦🤤

  45. Honorio Samucene

    Honorio Samucene

    Kun oldin

    I like your music😤❤

  46. Nick & Shyy

    Nick & Shyy

    Kun oldin

    Moneybagg yo going n

  47. Andrew Bayer

    Andrew Bayer

    Kun oldin

    Shit go so hard almost upped the glock at work

  48. 3mobb Ent.

    3mobb Ent.

    Kun oldin

    Song makes you wanna go on a high speed chase😂😂

  49. Taliyah Cowley

    Taliyah Cowley

    Kun oldin

    Jt killed her verse period city girls💅🏾

  50. Alice Chestnut

    Alice Chestnut

    Kun oldin

    I love this video❤️

  51. Ahmyria Mcgruder

    Ahmyria Mcgruder

    Kun oldin

    Who else came from tiktok

  52. Jessica Pike Whitehead

    Jessica Pike Whitehead

    Kun oldin

    A HELL OF A COLLAB !!!! MONEYBAGG UNDER RATED 😒

  53. Shenae Miller

    Shenae Miller

    Kun oldin

    La o red

  54. KING HOT ON DA BLOCK .T

    KING HOT ON DA BLOCK .T

    Kun oldin

    uztop.info/my/video/o5d2oLKEibnbY5M

  55. Al-Boi_Tide

    Al-Boi_Tide

    Kun oldin

    Who’s is the best duo asking for a friend

  56. Zina McMillan

    Zina McMillan

    Kun oldin

    Good

  57. Chris Louidor

    Chris Louidor

    Kun oldin

    yo is it me are i listen to this every day

  58. Aniah Taylor

    Aniah Taylor

    Kun oldin

    I like this song OK cits girls y'all raping

  59. Ragen Houston

    Ragen Houston

    Kun oldin

    Y’all him and nle and yb and boogie and von and mo 3 the best rappers

  60. Mansah Asare

    Mansah Asare

    Kun oldin

    That kitty giving me Joe exotic vibes

  61. Mario Martin

    Mario Martin

    Kun oldin

    Dats fie speaking he did dat

  62. Jelly Cat

    Jelly Cat

    Kun oldin

    🙃🏃‍♀️👨‍🎓🧤🤣

  63. YurrMajesty

    YurrMajesty

    Kun oldin

    “They pray for my ending but i just got started”🔥🗣

  64. YurrMajesty

    YurrMajesty

    Kun oldin

    Bagg really dropped a couple captions on this track 🤣🔥

  65. Dat Nl66a

    Dat Nl66a

    2 kun oldin

    :'(

  66. Martin Mitchell

    Martin Mitchell

    2 kun oldin

    You ran from youngboy

  67. karina espinoza

    karina espinoza

    2 kun oldin

    Am just here to give Ari her coin 💯💖😜

  68. James Burley

    James Burley

    2 kun oldin

    Blac youngsta is the funniest rapper

  69. Jose Garcia

    Jose Garcia

    2 kun oldin

    Idk Gunna just never gets me hyped. His lyrics are meh af and nothing about him seems original at all. I just come here to skip straight to Moneybagg part and the beat fire

  70. King Kut

    King Kut

    2 kun oldin

    This the truth 💯🚀👽

  71. Woops Felicia

    Woops Felicia

    2 kun oldin

    It’s the gloves for me..

  72. This Lost

    This Lost

    2 kun oldin

    Low key shots at Dolph cause Memphis ain’t his birthplace.🎶

  73. Kweli Griffin

    Kweli Griffin

    2 kun oldin

    0

  74. Javier Gonzalez

    Javier Gonzalez

    2 kun oldin

    He higher than Ja Morant? Damn he high as shit

  75. Beyonce Knowls

    Beyonce Knowls

    2 kun oldin

    DID YOU SAY SOMETHING!!❤️❤️✌️👍...

  76. Schvonne Pratt

    Schvonne Pratt

    2 kun oldin

    The shit

  77. Rylee Smith

    Rylee Smith

    2 kun oldin

    A yo JT was 🔥 🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  78. kasir g

    kasir g

    2 kun oldin

    ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

  79. kasir g

    kasir g

    2 kun oldin

    SASSASASASA

  80. Black Queens

    Black Queens

    2 kun oldin

    My brother trying to sleep ╭┈┈┈┈╯    ╰┈┈┈╮   ╰┳┳╯     ╰┳┳╯    💧       💧    💧       💧       ╰┈┈╯    💧 ╭━━━━━╮ 💧